dnrocio@gmail.com 31 de Marzo de 2023 0

APERTURA DO PRAZO DE RESERVA E INSCRICIÓN/MATRÍCULA PARA O CURSO 2023-24 NO PUNTO DE ATENCÍON Á INFANCIA (PAI) DO CORGO.

O Punto de Atención á infancia (PAI) do Concello do Corgo, abrirá o prazo de reserva e inscricion/matrícula para o vindeiro curso 2023/2024.

Os PRAZOS DE ADMISIÓN seguindo o reglamento orgánico do Punto de Atención á Infancia son os seguintes:

-Os/ As nenos/as matriculados/as no curso actual e que desexen continuar para o curso 2023/2024, terán dereito á reserva de praza, a cal levarase a cabo entre o día 3 de abril e o 14 de abril (ambos inclusve).

-As novas solicitudes de admisión ( inscrición e matrícula) atenderánse do 17 de abril ao 28 de abril (ambos inclusive).

Posteriormente, a listaxe de admitidos sairá publicada o 8 de maio na páxina web do Concello do Corgo.

Para presentar tanto as reservas de praza como as novas solicitudes deberán dirixirse en horario de 09:00 a 15:00 h. ás oficinas municipais do Concello do Corgo nos prazos anteriormente citados.

A dirección do Pai.

IMPRESOS: