admin 2 de Decembro de 2022 0

Bases polas que se regulan os procesos libre e excepcionais para consolidación e estabilización do posto de Informador/a xuvenil- Encargado do Telecentro; Encargado de instalacións e edificios municipais; dous postos de oficiais 2ª Tractoristas

Publicación no DOG nº 286 do mércores 23 de novembro de 2022 das bases polas que se regula o proceso libre excepcional para a consolidación e estabilización como persoal laboral fixo dun posto de Informador/a xuvenil- Encargado/a do Telecentro. (epígrafe de servizos de información xuvenil).

No mesmo DOG publícanse as bases do mesmo proceso para o  posto de encargado de instalacións e edificios municipais e dous postos de oficial 2ª -Tractoristas para desbroce e tratamentos preventivos.

No BOE do 1  de decembro, número 288, publícase o estracto destas convocatorias, abríndose o prazo de 20 días naturais para participar nestes procesos selectivos.

Bases do proceso de estabilización de emprego. Convocatoria de persoal laboral fixo: informador/a xuvenil e encargado/a do telececentro municipal.

Bases do proceso de consolidación como persoal laboral fixo de dous postos de oficial 2ª -tractoristas e un posto de encargado intalacións e edificios municipais.

Publicación no BOE do estracto da convocatoria de provisión de postos. Informador/a xuvenil-Encargado/a do Telecentro, Encargado de instalacións e edificios municipais e dúas plazas de tractoristas para desbroce.