admin 25 de Novembro de 2022 0

Bases do proceso de selección de persoal laboral temporal ao abeiro do PROGRAMA FOMENTO DO EMPREGO 2022. Contratación de 1 AUXILIAR ADMINISTRATIVO, 1 ENXEÑEIRO TÉCNICO AGRÍCOLA/FORESTAL NIVEL 2 MECES, 2 OFICIAIS DE 1ª E 2 OFICIAIS DE 2ª.

Publicación no BOP Nº  9 do venres 25  de novembro de 2022 das bases que rexerán o proceso de selección de persoal laboral temporal ao abeiro do PROGRAMA DE COOPERACIÓN COS CONCELLOS 2022.: FOMENTO DO EMPREGO da Deputación Provincial de Lugo, para a execución de obras, servizos e creación de emprego.

PROCESO DE SELECCIÓN DE:

-UN AUXILIAR ADMINISTRATIVO.

-UN ENXEÑEIRO TÉCNICO AGRÍCOLA/FORESTAL  NIVEL 2 MECES.

-DOUS OFICIAIS DE PRIMEIRA. (PALISTA E ALBANEL)

-DOUS OFICIAIS DE SEGUNDA. (ALBANEIS)

Bases do proceso selectivo de contratación de persoal laboral temporal: 1 AUXILIAR ADMINISTRATIVO, 1 ENXEÑEIRO TÉCNICO AGRÍCOLA/FORESTAL NIVEL 2 MECES, 2 OFICIAIS DE 1ª E 2 OFICIAIS DE 2ª. PROGRAMA FOMENTO DE EMPREGO 2022.