admin 12 de Agosto de 2022 0

Fotografías antigas do Corgo.

O Concello do Corgo, co Proxecto CORGORAL, pretende recuperar a memoria gráfica municipal coa dixitalización de fotografías antigas cedidas voluntariamente polos veciños e veciñas de todas as parroquias. Aquelas persoas que colaboren con esta iniciativa recibirán un CD-ROM coas imaxes dixitalizadas, para evitar así que se perdan ou deterioren os orixinais.

O patrimonio fotográfico dos corgueses constitúe un valioso testemuño do noso pasado como comunidade social e cultural, merecendo por iso este esforzo comunitario de preservación e posta en valor. Ao longo dos últimos meses tense encetado o proceso de recollas coa colaboración de numerosos veciños e veciñas das parroquias de Laxosa, Adai, Franqueán, San Xoán do Corgo e Gomeán. Agardamos poder incorporar ao longo do ano outras parroquias a esta emocionante iniciativa.

Precisamente grazas á colaboración activa da Asociación de Veciños O Salgueiriño de Gomeán e do Arquivo Diocesano de Lugo será posible inaugurar este domingo 14 de Agosto, no marco da II Feira do Ano de Gomeán, a mostra fotográfica, xornalística e documental que foi monograficamente preparada sobre a historia desta freguesía. Convidámosvos a que visitedes este evento e a que coñezades mellor o noso patrimonio fotográfico e documental.