admin 7 de Abril de 2022 0

PRESENTACIÓN DA REVISTA CORGA.Nº 8

O CENTRO DE ESTUDOS DO CORGO e a ASOCIACIÓN CULTURAL ARUMES, en colaboración co Concello do Corgo, presentan o vindeiro sábado día 9 de Abril, ás 20 horas no Centro Sociocultural do Corgo o número 8 da Revista CORGA. Neste volume danse a coñecer catro traballos: o primeiro, da autoría de Marco Antonio García-Gabilán Sangil, enceta as vicisitudes do deslinde municipal entre os concellos do Corgo e Láncara; a continuación, Lois Ladra trata do Proxecto CORGORAL e da prensa escolar como fonte para a recompilación da literatura popular de tradición oral; posteriormente, Óscar González Murado explica as capelanías e os capeláns do Corgo, para rematar con un estudo do románico no termo municipal corgués, a cargo de Mario Outeiro Iglesias.

O acto contará coa presenza de diversas autoridades locales, así como con representantes da Asociación Cultural Arumes e do Centro de Estudos do Corgo. Tamén estarán os autores, que farán un breve resumo das súas investigacións e dos traballos que se darán a coñecer.