admin 14 de Xuño de 2017 0

Campamento de verán para os nenos/as do Corgo.

Campamento de Verán para nenos e nenas do Corgo, de entre 4 e 12 anos.

As actividades comenzan ás 9:00 h da mañá e rematan as 15:00 h, durante os meses de xullo, agosto e ata o día 8 de setembro.
Os usuari@s traerán bocadillo e auga para mediamañá, así como visoiras, roupa e calzado cómodo. O equipo de monitores informará de calquera outra necesidade, como crema solar, etc..
O custe do campamento desglósase semanalmente, pero para facilitar a programación, agradécese que haxa unha previsión anticipada de cada semana ou quincena.
O custe da semana é de 15 euros para os nenos/as do Corgo e 20 para os que non estén empadronados. (Terán preferencia os nenos/as do Corgo)
Trátase de favorecer a conciliación da vida familiar e laboral no periodo de vacacións de verán, e ao mesmo tempo darlle aos nenos/as a opción de disfrutar dun tempo de ocio san e divertido, facilitando a convivencia e as relacións sociais entre eles.
As actividades desenvólvense na Casa das Asociacións do Corgo (detrás de Correos). Se o número de usuarios ou as necesidades técnicas o precisan, poderán desenvolverse no pavillón municipal.
Inscricións antes do 23 de xuño, no Centro Sociocultural do Corgo.
Número máximo de participantes 20. De quedar prazas vacantes poderían optar nenos escolarizados no ano 2017 ou que sobrepasen a idade sinalada.