admin 6 de Xuño de 2017 0

Contratación temporal para conductores motobomba.

Publicación no Bop provincial do sábado, 3 de xuño do 2017 as Bases que rexerán o procedemento selectivo para a contratación de persoal laboral temporal eformación de bolsas de emprego ao abeiro do convenio de colaboración subscrito entre a Consellería de Medio Rural e do Mar e a entidade local para a prevención e defensa contra incendios forestais mediante a actuación dun vehículo motobomba durante a vixencia do Convenio subscrito coa Consellería de Medio rural.

ANEXO I TEMARIO. Conductores Motobomba

ANEXO II Modelo de instancia. Conductores motobomba