admin 24 de Xaneiro de 2018 0

ECOPILAS achega os puntos de recollida de pilas aos veciños do Corgo coa campaña “Lugo Recopila”

Lugo Recopila é unha campaña de concienciación sobre la importancia de reciclar e a recollida deste tipo de residuos: pilas, baterías e acumuladores. Lugo Recopila pretende informar aos cidadáns da relevancia  de depositalas pilas domésticas usadas nos contenedores habilitados, e garantir así a súa reciclaxe, a protección do medio ambiente e a máxima recuperación das materias primas para a súa reutilización.

A campaña conta cunha carpa itinerante na que un equipo de monitores medioambientais informarán e concienciarán á poboación sobre a recollida destes residuos. No Corgo a carpa estará instalada o martes día 6 de febreiro do 2018 frente ao Centro de Saúde, en horario de 11:00 a 13:30 horas.

Do mismo xeito, Lugo Recopila conta cun servizo de recollida a través do teléfono 673 82 70 50 , co que poderán contactar os responsables dos puntos de recollida de cada concello .

A campaña terá unha duración dun ano e con ela Ecopilas buscará aumentar os índicies de recollida na provincia, así como contribuir a adquirir unha maior concienciación coa reciclaxe deste tipo de residuos