admin 13 de Xullo de 2017 0

Proceso selectivo de persoal para brigadas de incendios e formación de bolsa de emprego.

Co obxecto de dar cobertura a postos vacantes na brigada de prevención e defensa contra incendios para o ano 2017, convócanse as seguintes prazas:

– Peón conductor ( 1 praza)

– Xefe de brigada ( 1 praza)

Por outra banda, co obxecto de dar cobertura a posibles baixas nos postos de peón de incendios, seleccionarase tamén candidatos para formación de bolsa de emprego válida ata o 31 de decembro do 2017.

Os candidatos deberán superar os exercicios específicos establecidos na base quinta das bases aprobadas por resolución da alcaldía de 18/05/2016 e publicadas no Bop de Lugo de 27/05/2016. As bases están publicadas na páxina web do concello  www.concellodocorgo.com

O prazo de presentación de instancias será de 4 días hábiles (excluídos os sábados) a contar a partir do día seguinte á publicación deste anuncio no diario El Progreso.

Lugar de presentación: Rexistro do Concello do Corgo.

Requisitos específicos para cada posto de traballo: os establecidos na base 4ª das referidas bases.

Tódolos candidatos que superen o proceso selectivo e non resulten seleccionados para cubrir unha praza, quedarán integrados na bolsa de emprego válida ata o 31 de decembro do 2017.

Bases brigadas de incendios e tratamento preventivo con tractor desbrozadora.