admin 14 de Decembro de 2016 0

Actividades de Nadal para os nenos/as do Corgo.

Programación de actividadades de ocio para os máis novos do Concello  no Nadal:

ACTIVIDADE:  CAMPAMENTO DE NADAL
 PUBLICO: Nenos/as de 4 a 12 anos. De haber prazas libres poderán solicitar nenos/as menores  de 4 que xa estén escolarizados.
LUGAR: Centro Sociocultural do Corgo.
DATAS :  Do 26 ao 30 de decembro. De 9:00 a 14:00h. Poderán entrar máis tarde da hora sinalada ou sair antes.
ACTIVIDADES: Xogos, obradoiros de manualidadaes, karaoke do nadal, amigo invisible, master chef..etc
PREZO:
  • 12 euros nenos/as empadroados no concello.
  • 15 euros nenos/as non empadroados no Corgo
PRAZAS Minimo 10 e máximo 20. Prazo de inscrición ata o día 20.
DE INTERESE Recoméndase traer  auga e bocadillo para media  mañá.
ACTIVIDADE:  VIAXE A XUVELUGO.
 DATA: 3 de Xaneiro.
 PREZO: 2 euros. Poñerase un bus gratuito no caso de  haber máis de 20 solicitudes deste servizo. Sairá as 16:00 h do Colexio Público do Corgo.
 OUTROS: Os nenos/as irán acompañados dun maior que se responsabilice. As entradas poderán solicitarse no Centrosociocultural ou através do Telf. 982302377. Faceder referencia á necesidade de ir en bus.
 ACTIVIDADE: CABALGATA DE REIS.
 DIA: 5 de xaneiro, no Colexio Publico do Corgo.
 HORARIO:

Os Reis Magos sairán do Centro sociocultural ás 16:30 h. para dirixirse ao CEIP do Corgo.

OUTROS: Anotarse antes do día 4 de xaneiro. Trala cabalgata haberá roscón e chocolate

Máis información no 982302377